4 Ocak 2014 Cumartesi

Merhaba!


Öncelikle kelimelerimi kurmakta ne kadar zorluk çektiğimden bahsetmeliyim size. Blog açma düşüncem bir anda ortaya çıkmadı aslında, her ne kadar zamanla kafamda kura kura artısını eksisini düşünerek hareket etmiş olsam da acemilik olsa gerek kelimeler dilimde lal oluyor. 
Bunun yanı sıra mahcup olmak ve kalkıştığım bu işi mahvetmek istemiyorum.
Sizin bu sayfaya ilk adım attığınızda bu ne yapacak ne yazacak bu blog sayfası ne için diye düşündüğünüz gibi bende düşünüyorum...

Ne yapacağım ne yazacağım belirli bir şey yok kafamda...
Tek emin olan kesinleşen düşüncem ise bu blog sayfasının diğer sayfalardan bambaşka olarak her şeyi barındıracağıdır.

Eleştiri mi istiyorsunuz?
Buyurun.
Tanımlar, kitap özetleri, film önerileri, animeler, bir çok püf noktalar...
Buyurun hepsi burada benimle ve sizinle...

Bu blog'u benim değil hep birlikte BİZİM yapalım istiyorum... 

Yardım eder misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder